oh, heb al helemaal zin in de vakantie...zowieso al helemaal zin in de zomer. Dat winterweer ben ik nu wel beu. Mn vriend en ik gaan lekker 2 weekjes naar zuid-frankrijk. We dachten dat we "maar" n weekje konden gaan met ons budget, wat ook prima was geweest, maar na goed zoeken hebben we n appartementje gevonden voor 2 weken en ook nog eens binnen het budget. Appartementje stelt niet veel voor, maar goed, we gaan daar toch gene hele dagen zitten, dus ik vind t prima. Heb er echt zin in...dit word meteen ook de eerste echte keer dat we samen op vakantie gaan (3 daagjes parijs niet meegeteld)
aaah vet leuk! ik wil ook nog is een keer op zo'n paardenvakantie. Lees er altijd over in de ros. Door een mooi land trekken op de rug van een paard. Eten bij het kampvuur.. zucht..
Ik wil deze zomer graag op vakantie maar ik ben een beetje bang ervoor want ik ben alweer 6 jaar niet op zomervakantie geweest Ik zit dus heel hard na te denken waar we heen gaan, griekenland ieder geval niet want daar heb ik alles gezien
Hij luistert naar je, hij troost je, hij maakt je blij.
Laatst bijgewerkt door th0mas op 0 minuten geleden, in het totaal 2486513759 keer bewerkt
Hahaaaa ik heb vandaag mijn bikini maat 38 binnen gekregen, dus ik moet er nog even flink tegenaan voor de zomer, want ik wil die bikini natuurlijk wel aan in Engeland!
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgaten.....
Zo ik ben weer terug van weggeweest... (voor de zoveelste keer) Ik vertrek in oktober naar New York voor een weekje... De dagen heb ik gevuld met shoppen en musea's kijken...
16 tot 22 oktober, niet online wegens New York trip