Gisteren had ik wedstrijd op de Manege voor de 1ste keer op Juanita en de 2de keer in de F4,
Het begon allemaal al lekker, om 4 uur was ik op de manege om te vlechten, maar Juanita was nog aan het rijden.
Om half 5 kon ik eindelijk beginnen met vlechten, gelukkig waren er mensen die me konden helpen want om kwart over 5 moest ik alweer weg, omdat ik om 6 uur weer op de manege wilde zijn, dus die mensen hebben dat voor mij afgemaakt.
Om kwart over 6 was ik weer op de manege, toen ik leuk Juanita stond te poetsen op de gang, viel ineens het licht uit in de voor en achterbak, oei oei.. even later ging het weer aan, toen weer uit.. zo maar door.
iedereen had zijn paard in de stal gezet behalve ik, dus ik stond nog op de gang met Juanita, viel ineens het licht in de gang uit
En aangezien Juanita bang is voor alles.. kreeg ik haar niet meer de stal in, dus Judith (kastilio) en ik hebben alles geprobeerd om Juanita weer in de stal te krijgen, maar ze zag gewoon echt niks zelfs de pepermuntjes van Judith niet. Toen kwam er nog een meisje aan en toen heb ik Juanita van achter geduwt dat meisje heeft met Sultana geritseld, en uiteindelijk kregen we Juanita in de stal, en ja Juanita heeft de sultana opgegeten. naja.
Na een tijdje gingen alle lampen weer aan, en mochten we even losstappen in de voorbak, omdat in de achterbak het licht nog steeds uit was.
Toen was ik daar dus los aan het stappen, toen was iemand foto's aan het maken met een flitser, en Juanita flipte daar dus weer helemaal van.
Toen had ik misschien 2 minuten gestapt, konden we alweer uit de bak, want de wedstrijden moesten beginnen.
Gelukkig mocht ik voor dat ik begon nog een paar rondjes draven.
- - -
Nou uiteindelijk ben ik dus 1ste geworden, met 232 punten, en ik ben super trots op Juanita.

ps. foto's zijn niet gelukt omdat de flitser niet aan mocht, en de foto's zijn te donker geworden.
xxx.