The Prouncing Pony, de herberg uit het verhaal van 'In de ban van de Ring' naar het heden vertaald: Gewoon een gezellige plek waar je kan kletsen over van alles en nog wat, zélfs over paarden.
ik ben deze week ongeveer 1,5 kilo afgevallen met het wii-en!! Vet relaaaaxt. Heb om mezelf te belonen serie 1 van Hex gedownload die kan ik dan lekker kijken, en gossip girl moet ik ook nog wat afleveringen kijken van serie 2.
Als je gewoon wat leuks op tv kijkt valt het best mee. Ik ga wel zweten enzo maar ik raak niet buiten adem van het joggen. Doe nu steeds een half uur, binnenkort maar naar 40 minuten. Hex duurt een uur dus kan ik straks 1 aflevering kijken en joggen tegelijk
zo ben ik ook begonnen ..langzaam opbouwen ... ik merk dat ik minder moe word ondanks m`n astma ..nu jog ik elke dag een uur (3x 20 min. achter elkaar lijkt minder dan 2 x 30 min )
en s`middag meestal nog effentjes wat steps of jogge
Zo hey Takoda, jij eet nog best veel en toch val je 1 kilo af in twee dagen? Komt dat echt alleen door dat uur joggen? Ik wil ook de fit + !!!! Maar ik ben arm, hahaha.
@ Skabelpunk: 1,5 kilo in de week en zonder dieet? Alleen door te wii-en? Sjonge wat een succesverhalen!
Ik snoof ooit coke maar de ijsblokjes blokkeerden mijn neusgaten.....
@skabelpunk ik neem mijn eigen tempo om te steppen ..je kunt het sneller zetten en met of zonder geluid ..dus de tv aan en steppen maar
@juudt nou het zal niet heus alleen aan de wii liggen hoor ...maar denk wel dat het veel helpt en je eet patroon iets aan passen moet het wel lukken (kijk wat je extreem veel gebruikt zoals suikers (limonade) of vetten (sausjes) als je iets aan aanpas dan scheelt het al iets)
voor 30,- euro is de wii omgebouwd en een spel gratis erbij extra spellen zijn 5 euro
ja ik heb ook wel een beetje op m'n eten gelet hoor! Van de week met vincent afgesproken dat we weer alleen in het weekend chippies gaan eten en een tijdje geleden zijn we al met de cola gestopt dus drink nu veel thee en water. Ik denk dat dat ook wel scheelt hoor!
Ik moet me er wel echt toe zetten om te gaan wii-en steeds hoor. Het blijft toch gewoon saai sporten en de wii maakt het wel iets leuker en dat je lekker tv kunt kijken ondertussen maar toch.. het blijft sporten.
Hahaha die Leonie toch Weet je wel hoeveel calorieen er in zo'n paashaas zitten? Meer dan in het avondeten dus gewoon het avondeten overslaan. (lekker gezond )
Ik ga nu drie dagen fruitbalansen (leuk woord he, zelf bedacht!) Dat houd in: fruit ipv brood en 's avonds groente met aardappelen of groenten met vlees. Niet de combinatie van vlees en aardappelen. Schijnt goed te werken. Dat ga ik samen met een andere afvaller doen. De resultaten van ons zal ik over drie dagen laten weten
Hoeveel kilo moet je afvallen Irisjuh? Elk beetje is mooi meegenomen toch? (Tenminste als je teveel weegt )
Mijn fruitkuur gaat super. Jee, ineens weer heel hard. De laatste twee weken viel ik 'maar' 7 ons af per week. Is natuurlijk ook nog niet mis, maar het gaat wel trager dan in het begin, dat is logisch. Ik ben nu met mijn derde en tevens laatste dag bezig van de fruitkuur. Dag 1 : 900 gram eraf. Dag 2: 700 gram eraf! Ha! Maar ik ben wel blij als ik morgen mijn eigen dieetje weer kan gaan volgen, want ik heb zo'n zin in een geroosterd bammetje met kaas , maar ik heb het in elk geval niet voor niets gedaan!